۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

حقایقی تازه درباره سازمان تروریستی مجاهدین خلق


این حقیقتی واضح است که بیشینه بنیانگذاران و رهبران سازمان های چپگرای ایران را, از حزب منفور توده گرفته تا تروریست های فدایی و مجاهد , تخم و ترکه خوانین پفیوز ترک و یا مشتی از پان ترکیست های خائن آذری نما تشکیل داده و می دهند.این جانوران حرامزاده که با ظهور رضاشاه کبیر عمر دولتکهای دزدشان به سر آمد , همواره در طول حکومت پهلویان در صدد اخلال در توسعه شتابناک کشور بوده و نقش عمده ای در زمینه سازی رویدادهای بهمن سیاه 57 برعهده داشتند.کافی است به اسامی و تبار برخی از مهمترین این سگان پست فطرت نگاه کنید تا حقیقت را دریابید:
-نورالدین کیانوری ، از اعضای بلندمرتبه حزب منفور توده: نوه شیخ استبدادجوی مدفون فضل الله نوری و یک شاهزاده پفیوز قجری که فعلا نامش را نمی دانم. 

-بیژن جزنی ، بنیانگذار سازمان تروریستی چریک های فدایی خلق: از اعضای سابق شاخه جوانان فرقه دموکرات آذربایجان

-اشرف دهقانی ، عضو بلندمرتبه سازمان تروریستی چریک های فدایی خلق و رهبر کنونی شاخه اقلیت سازمان : از فواحش ایلات ترک زبان فعلا ساکن آذربایجان

-محمد حنیف نژاد ، از ثلاثه خبیسه بنیانگذار سازمان تروریستی مجاهدین خلق : پان ترکیست آذری نما

- سعید محسن ، از ثلاثه خبیسه بنیانگذار سازمان تروریست مجاهدین خلق : پان ترکیست آذری نما


بدین ترتیب روشن می شود که هدف عمده رهبران سازمان های چپگرایی از بازنشخوار چرندیات مارکس و لنین و استالین،نه ایجاد
"جامعه بی طبقه" که بازگشت به دوران خوش بساط های خان سالاری و یا پیگیری اهداف جدایی خواهانه و ضدمیهنی بوده است.

اما درباره نوشتار امروز ،بی گمان "مریم رجوی" را می شناسید.این ماده سگ هرزه را سازمان تروریستی مجاهدین خلق به عنوان "رئیس جمهور برگزیده مقاومت" انتخاب کرده است! پیش از آنکه به افشای برگ دیگری از کارنامه سیاه این جانور منفور بپردازیم،شایسته است تا برخی از نکات را درباره رئیس جمهور آینده مان ! بدانیم:

۱-نام اصلی مریم رجوی ، "مریم قجرعضدانلو" است.(بدون شرح!)

۲-وی که پیش از انقلاب فاقد هر گونه نقش برجسته ای در سازمان بوده است،تنها بواسطه حضور برادرش در رده های بالای سازمان موفق به پیشرفت سازمانی می شود تا اینکه مورد پسند مسعود رجوی،رهبر شهوت پرست مجاهدین خلق، واقع شده و پس از تن دادن به همبستر شدن با وی به ناگهان به مقام عظمای شخص دوم سازمان و بعدها رئیس جمهوری مقاومت منصوب می شود.رهبر کبیر مقاومت نیز این اقدام شرم آور خود را با پنهان شدن پشت چرندیاتی مانند ضرورت اجرای اصل برابری زن و مرد و ارتقای فاز مقاومت و تحت عنوان مسخره "انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین" توجیه کرد.

۳-در جریان مشارکت ننگین مجاهدین در سرکوب کردهای عراقی در سال ۱۹۹۱، قجر عضدانلو نقش عمده ای در رهبری مجاهدین داشته است.در این باره حتی گفته می شود که وی به فرماندهان تانکهای مجاهدین دستور داده بوده تا با عبور از روی رزمندگان زخمی کرد،آنها را زیر شنی هایشان له کنند.

و اما نکته امروز:

مریم رجوی

: "اگر صدام جنگ را نباخته بود و ايران را تصرف کرده بود، وقتي که ما ايران را بدست مي گرفتيم خوزستان را بعنوان جايزه به صدام مي داديم."

این یک ادعای ساختگی برای بی آبرو ساختن مجاهدین ، گویا اینان آبرویی هم دارند! ، نیست بلکه حقیقتی است که از سوی بانو "الهه" که مدتی از سوی این سازمان تروریستی اجیر شده بوده است افشا می شود.ایشان طی مصاحبه ای با آن سینگلتون به شرح چگونگی رابطه خود با این سازمان و افشای ماهیت کثیف و لجن بار تشکیلات منحوس مجاهدین می پردازد.
متن مصاحبه را با هم می خوانیم.

هیچ نظری موجود نیست: