۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

ادعای جوکواره یک پان ترکیست !

یک راس پان ترکیست در تارنمایش و در پاسخ به نوشتارهای ارزشمند باهماد آذرآبادگان جاوید، ادعا کرده است که :
چون من زمین شناس هستم در تحقیقاتی که کرده ام فسیل هایی از انسان ریخت ها در مراغه پیدا کرده ام که قدمت آنها به ۲۵ میلیون سال پیش می رسد (شروع تکامل انسان از پریمات ها) و اکنون یقین دارم که از ابتدا در این ناحیه مردمانی ساکن بوده اند که تمدن ویژه ی خود را داشتند که در تاریخ آنها را با نام مانیان میشناسند.زبان آن ها بنا به شواهد بسیار محکم و غیر قابل انکار ترکی بوده است البته به صورت باستانی آن

به قول قدما "خسن و خسین هر سه دختر معاویه بودند"! فهرست گنده گاف های این پان ترکیست کدنگ:


این صفحه برگرفته شده است،نگاه کنید: ۱-از کی تا حالا "زمین شناسان" به "باستان شناسی" و "زبان شناسی" هم اشتغال می ورزند؟ مردک گستاخ تو چگونه موفق شده ای چنین کشف شگفت انگیزی بکنی که تا کنون هیچ باستان شناس و زبان شناسی حتی به سمت آن هم نرفته است؟ براستی که جهل و گستاخی این موجودات پا به پای هم پیش می رود! ۲-"انسان ریخت" یا هومینید (Hominid) مساوی با "نخستینه ها" یا پریمیت (primate) نیست و گونه بسیار متاخرتر و تکامل یافته تری در تاریخ دراز تکامل انسان محسوب می شود.به تصویر زیر که پس از انجام تغییرات متناسب با زمینه رنگی خاک و خون از این صفحه برگرفته شده است،نگاه کنید:
چنانچه می بینید،از زمان ظهور نخستین پریمیت ها (۶۵ میلیون سال پیش) تا ظهور نخستین انسان ریخت ها (۵ میلیون سال پیش) "فقط و فقط" ۶۰ میلیون سال فاصله است!


۳-پریمیت عنوانی است که به مجموعه ای از انسان ها به اضافه چندین گونه میمون ها اطلاق می شود. از آنجا که نخستین انسان ریخت ها ۵ میلیون سال پیش بوجود آمده اند،فسیل های خیالی زمین شناس پان ترکیست ما به طور قطع متعلق است به پریمت های ناهومینید! یعنی این خر تصور می کند که مثلا موجوداتی مانند موجودات زیر :

 
قادر هستند تا :
  • تمدن ویژه خود را داشته و
  • به زبان بسیار زیبای ترکی سخن بگویند!

و این همه در حالی است که اصولا گونه نخستین انسان های واقعی یا خردورز (Homo Sapiens) تنها از ۴۰۰ هزار سال پیش، و در شکل کنونی از ۱۰۰ هزار سال پیش پا به عرصه وجود گذاشته است.
افزون بر این،حتی سطح فرهنگ و تمدن انسان های نخستین نیز،چه رسد به انسان ریخت ها و پریمیت ها،بسیار بسیار نازل بوده است.برای مثال به تصویر این "ساطور" انسان های نخستین که از این صفحه برگرفته شده است،نگاه کنید تا منظور مرا بهتر دریابید.
اکنون این تنها جناب گرگزاده است که بایستی به این پرسش پاسخ دهد که چگونه در حالی که حتی انسان های نخستین چند ده هزار سال پیش از چنین ابزارهای ابتدایی و عقب مانده ای بهره می برده اند،"پریمیت ها" ی ۲۵ میلیون سال پیش ایشان دارای "تمدن ویژه" خود بوده اند؟!
۴-آن مردمانی که این پان ترکیست بی خرد "مانیان" می نامد،محتملا قومی ایرانی/قفقازی به نام "ماناها" هستند که نه در ۲۵ میلیون سال پیش (چون در آن زمان اصولا انسانی و حتی انسان ریختی وجود نداشته است!) بلکه در حدود ۳۰۰۰ سال پیش در آذربایجان می زیستند و نهایتا در ایرانیان مادی مستحیل شدند.
جالب آنکه این پان ترکیست در نوشتار بعدی خود که به نحوی کوشیده است تا به انتقادات دوستان ما در باهماد آذرآبادگان جاوید پاسخ دهد،گافی مرتکب شده که به مراتب از آن نخستین ها مسخره تر و مضحک تر است:

دوست گرامی نخست بهتر بود اندکی روی زمین شناسی تاریخی و مهندسی ژنتیک مطالعه میکردید تا ارتباط فسیل های یافت شده و گفته های مرا بهتر درک میکردی به هر حال.
 
لطف کن و حرف توی دهن مردم نگذار بنده عرض نکردم که از ۲۵ میلیون سال پیش اینجا ترکی حرف میزدند بلکه عرض کردم که فسیل های پیدا شده از انسان ریخت های مربوط به ۲۵ میلیون سال از نظر ماده ی ژنتیک با نمونه های پیدا شده از قبور مانیان و هم چنین مردم آذربایجان مطابقت نزدیکی دارد.این دیگر مربوط به کم سوادی شماست که این گونه برداشت کنید.

۱-نخست آنکه هر انسانی از چرندیات نوشته قبلی این مردک همان نتایجی را می توانسته استنتاج کند که من و همرزمانم در باهماد کرده اند.و البته واضح است که اباطیل پست دوم گرگزاده تنها برای "ماله کشی" خبطهای پیشینش است و بس!


۲-عجب! پس این پان اغوزیست علاوه بر زمین شناسی،باستان شناسی و زبان شناسی، "ژنتیک" هم می دانست و ما خبر نداشتیم! تبریک! ۳-با تو هستم،ای از نسل گرگ: احمق بیشعور! در ۲۵ میلیون سال پیش اصولا انسان و حتی انسان ریختی حتی در آفریقا نیز وجود نداشته است،چه رسد به انسان ها و آنهم انسان های کامل و مدرن در آذربایجان! اکنون تو چگونه ادعا می کنی که میان مانیان (؟!) و مردم آذربایجان با موجوداتی که انسان و حتی انسان ریخت هم نبوده اند،رابطه و خویشاوندی ژنتیک وجود داشته است؟! یعنی به نظر تو آذربایجانیان دلآور را می تواند رابطه ای باشد با این موجودات:





 پس افزون بر فحش و تهمت "ترک بودن"،اکنون این اتهام ننگین دیگر،ارتباط ژنتیکی با میمون ها، را نیز بایستی بر فهرست توهینهای پان ترکیست های بی مقدار به مردم شریف آذربایجان افزود! تف بر شما!
 

هیچ نظری موجود نیست: