۱۳۸۸ مهر ۱۱, شنبه

نبرد پیروزمند نژادی بر ضد ترکان زردپوست، لازمه فرارسیدن روز رستآخیز!

من پیش از گفته بودم که اعراب پیش از اسلام، همچون دیگر تیره های سامی مانند یهودیان و آشوریان، قومی سپیدپوست و قفقازی به شمار می رفتند و این تنها پس از فتوحات منحوس پس از اسلام و در پی تاثیرات شوم آموزه های اسلامی بود که اعراب پس از سده ها و بل هزاره ها همزیستی بدون آمیزش با سیاهان، خون خود را به آمیزش با خون اینان آلودند و هویت نژادی خویش را از دست دادند.
طبق پژوهشهایی که من انجام داده ام، در ابتدای ظهور اسلام و فتوحات سده های ۷ و ۸، بیشینه نخبگان عرب همچنان بر سنت نیایی خویش مبنی بر عدم آمیزش با نژادهای پست باقی مانده و برآن بودند تا با اتخاذ راهکارهایی مانند جعل احادیث نژادگرایانه، توده های تازی را از تن دادن به آمیزش با سیاهپوستان و پس از فتح فرارودان، با ترکان زردپوست بازدارند.بدین سان، انبوهی از احادیث نژادگرایانه وارد "گنجینه معارف اسلامی" شد، که به باور من تنها بخش ارزشمند و سودمند آیین اسلام است.
اکنون توجه شما را به یکی از این احادیث جلب می کنم:
"روز رستآخیز فرا نخواهد رسید مگر پس از برپایی و فتح جنگ بر ضد ترکان یاجوج و ماجوج، با چشمان ریز و گونه های سرخ که صورتشان از پوست سختی همچون سپر است." - کامل البخاری(منبع)
بدینسان، پند و اندرز ما به کلیه شیعیان منتظر و مجاهد این است که برای فرارسیدن روز عدالت و دادگری و نیز ظهور آقا امام زمان، هر چه سریعتر اسلحه به دست گرفته و ترکان زردپوست تنگ چشم را تارومار و قتل عام کنند. 

 سلام خدا بر شهیدان! سلام خدا بر مجاهدان راه حق

هیچ نظری موجود نیست: