۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

مغول ها و مونگول ها

ما با هر دو دشمنیم، هم انیرانیان دون و هم ایرانی نمایان عقب مانده ذهنی. پیش از این هم گفته بودم که "بهنژادی" (Eugenics) یکی از راهبردهای اصلی ما برای بازسازی و نوسازی و توسعه میهن آریایی است. در چهارچوب این راهبرد، تنها کسانی حق زیست و تشکیل زندگی در ایران فردا را خواهند داشت که انسان "متکامل" و دلخواه باشند: باهوش،تندرست و نیرومند.
 


عقب مانده های ذهنی که ننگ طبیعت بوده و برآیند مشتی ژن معیوب هستند، در راه توسعه کشور اخلال ایجاد می کنند، چراکه انگل هایی اند که بایستی دیگر شهروندان هزینه زندگی نکبت بارشان را از دسترنج خودشان بدهند و در انتها هم هیچ بار و میوه ای نمی دهند و افزون بر این چندین تن نیروی مفید دیگر نیز را بایستی به مراقبتشان گماشت.

اگر می خواهیم توسعه یابیم، نخست بایستی "توسعه نژادی" داشته باشیم، یعنی غنی سازی "سرمایه ژنتیکی" تا در اقتصاد دانایی-محور امروز به جایگاه شایسته ایران و ایرانی دست یابیم. برای این منظور، شایسته نیست تا بخش قابل توجهی از منابع محدود کشور را صرف زنده نگاهداشتن مشتی گوشت لش کنیم که هیچ سودی برای ملت و میهن نخواهند داشت؟ و اصولا چرا بایستی منابعی را که می توان و می بایست صرف آموزش و پرورش نبوغ ها و استعدادهای کارساز و بارور کرد، بدین سان هدر دهیم؟!

در این باره (بهنژادی) بیشتر خواهم نوشت...

هیچ نظری موجود نیست: